Płatność
Przyjmujemy płatność kartą, gotówką, potwierdzeniem wykonanego przelewu na wystawioną wcześniej przedpłatową fakturę VAT lub pro-forma. Płatność możecie Państwo dokonać wybierając najkorzystniejszą dla siebie opcję:
Status Klienta stałego
Aby otrzymać status klienta stałego, wystarczy wykonać realizację pięciu zamówień jak również utrzymać minimalny obrót netto w ostatnim roku w wysokości trzech tysięcy PLN.
Płatność z odroczonym terminem (kredyt kupiecki)
Aby otrzymać możliwość realizacji płatności z odroczonym terminem, wystarczy posiadać status Klienta stałego i dostarczyć kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopię nadania NIP i Regon. Klient otrzymuje formę kredytu kupieckiego na następujących zasadach:
3tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 3 dni odroczonej płatności
5tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 7 dni odroczonej płatności
10tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 14 dni odroczonej płatności
15tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 17 dni odroczonej płatności
20tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 21 dni odroczonej płatności
25tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 24 dni odroczonej płatności
30tys. PLN obrotu netto w ostatnim roku - 28 dni odroczonej płatności
Uwaga, prosimy o pilnowanie daty płatności przelewu, przekroczenie terminu spowoduje zablokowanie możliwości wystawienia faktury przelewowej przy następnym zleceniu, jak i utratę statusu Klienta stałego.
Wysyłka zleceń (POLSKA)
Kurier DPD / DHL - całkowity koszt wynosi 20 PLN brutto.
Poczta polska - nie korzystamy z usług tej firmy.
Inpost - wysyłka do dowolnego paczkomatu, całkowity koszt wynosi 20 PLN brutto
Wysyłka zleceń ( EU)
Kurier UPS - koszt zależny od wagi i wymiarów, standardowa paczka do 2 kg to 95 PLN brutto.
Dane do wpłaty na nasze konto
z zagranicy:
SWIFT IEEAPLPAXXX
IBAN PL 98 1950 0001 2006 0197 8599 0002
z Polski:
98 1950 0001 2006 0197 8599 0002
Studio Kopiowania
ul. Al. Niepodległości 158
02-554 Warszawa
Faktura VAT przy realizacji zlecenia złożonego online (obowiązuje od stycznia 2011r.)
Przy zleceniach całkowicie zdalnych, wystawiamy fakturę VAT w formie pliku PDF i wysyłamy w załączniku pocztą e'mail podpisaną elektronicznie. Taką FV możecie Państwo wydrukować lub zachować w postaci pliku. Jeśli klient życzy wystawienie faktury VAT w formie tradycyjnej (papierowej) a następnie wysłanie listem Pocztą Polską, informujemy, że jest taka możliwość. Koszt za przygotowania wersji papierowej, drukowanie, dostarczenie do Urzędu pocztowego i nadanie listu poleconego to koszt 15 PLN brutto. Kwota za wysyłkę będzie wyszczególniona na fakturze. Uwaga, wystawiane przez nas faktury VAT (PDF i w tradycyjnej formie papierowej) nie zawierają odbicia pieczątki i podpisu.
Faktura VAT przy materiałach zastrzeżonych
Przy zleceniach kopiowania, nadruku, powielania itp. dla materiałów posiadających zastrzeżone prawa, dla Klientów prowadzących działalność gospodarczą (firmy), wymagamy oficjalnego pisma z zamówieniem i informacją o posiadaniu praw do kopiowania materiału. Zamówienie musi posiadać wszystkie dane zamawiającego, dopiero na tej podstawie wystawimy fakturę VAT i wykonamy zlecenie (wzorzec zamówienia do pobrania tutaj).
Przy zleceniach kopiowania, nadruku, powielania itp. dla materiałów posiadających zastrzeżone prawa dla Klientów nie prowadzących działalności gospodarczej (osoby prywatne) wymagamy podpisania oświadczenia, że materiał jest ich własnością i wykonana kopia (tylko w jednym egzemplarzu) będzie stanowić status kopii awaryjnej. Dla takiego zlecenia wystawiamy jedynie paragon potwierdzający realizację zlecenia lub FV tylko jeśli dane przyjmującego będą na osobę prywatną. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę, wymagamy oficjalnego zamówienia (patrz wyżej).
Warunki realizacji nadruków (płyty, ceramika, puzzle, obrazy itp.) przy zamówieniu online
Wpłata na konto (lub szybka płatność Pay-U) w wysokości 100% wartości zlecenia na podstawie przesłanej faktury pro-forma (warunek ten, nie dotyczy firm i osób mających status klienta stałego). Przy zleceniach zdalnych, gdzie klient nie ma ochoty na osobiste przybycie i akceptację wzorca, nie przyjmujemy reklamacji co do poprawności kolorów, nasycenia itp. (w przypadku rezygnacji z akceptacji wzorca).
Warunki realizacji przy zamówieniu osobistym
Przy składaniu zamówienia osobiście, istnieje możliwość przyjęcia zamówienia bez opłaty, jednak w takim wypadku wystawiamy fakturę pro-forma i czekamy na wpływ środków na konto aby rozpocząć realizację zlecenia.